Hvis der kommer en pæn weekend i september: Hallandsväderö og Hovs Haller, weekendtur med overnatning på campingplads i Torekov
Side 1 af 2 • Share •
Side 1 af 2 • 1, 2 
Re: Hvis der kommer en pæn weekend i september: Hallandsväderö og Hovs Haller, weekendtur med overnatning på campingplads i Torekov
Det kan være kajakroere og sejlere får Hallands Väderö for sig selv fremover; det er åbenbart ikke så nemt at finde nogen, der vil føre Väderö-ruten videre: http://www.kajak.nu/2011/12/tomt-pa-hallands-vadero-i-sommar/
Ulla
Ulla

Ulla Petersen- Antal indlæg: 49
Registration date: 30/06/08
Geografisk sted: Fredensborg
Re: Hvis der kommer en pæn weekend i september: Hallandsväderö og Hovs Haller, weekendtur med overnatning på campingplads i Torekov
Jeg vil sige at du har ret. men så har vi i det mindste noget at glæde os til i næste sæson.
Mvh. Ulla
Mvh. Ulla

Hallandsväderö 8 - 9 okt ?
hej
Selv om vejrudsigten er blevet lidt bedre så meldes der stadig vind fra NW 7 - 11 m/s om lørdagen, så jeg tror ikke det bliver denne gang.
Er der andre der har en mening om sagen?
Mvh. Kristian
Selv om vejrudsigten er blevet lidt bedre så meldes der stadig vind fra NW 7 - 11 m/s om lørdagen, så jeg tror ikke det bliver denne gang.
Er der andre der har en mening om sagen?
Mvh. Kristian

Kristian Wichmann- Antal indlæg: 44
Registration date: 25/05/09
Geografisk sted: Lyngerup
7-9 oktober - Hallandsväderö eller?
Hej
har lige cheket vejret for næste weekend i området, se selv her:
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land?pp=http://www.smhi.se/produktportal-1.0//hourByHourTable.do?geonameid=2668244
Det ser ikke ud til at være det rette tidspunkt, men lad os følge udviklingen i løbet af ugen.
Er der stemning for en overnatnings tur i fjordområdet i weekenden istedet, vi arbejdsramte kan jo have svært ved at tage fra til den tur som Elgjægeren har foreslået.
Mvh. Kristian
har lige cheket vejret for næste weekend i området, se selv her:
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land?pp=http://www.smhi.se/produktportal-1.0//hourByHourTable.do?geonameid=2668244
Det ser ikke ud til at være det rette tidspunkt, men lad os følge udviklingen i løbet af ugen.
Er der stemning for en overnatnings tur i fjordområdet i weekenden istedet, vi arbejdsramte kan jo have svært ved at tage fra til den tur som Elgjægeren har foreslået.
Mvh. Kristian

7.-9. oktober er én af de weekender, hvor jeg godt kan deltage.
Men hvis det nu f.eks. skulle vise sig at blive perfekt vejr i weekenden før, hvor jeg ikke kan deltage, så synes jeg da at I andre skal tage afsted.
Derfor vil jeg ikke sætte nogen dato på; min indstilling er at når vejret er passende, så må dem, der kan, tage afsted.
Ulla
Men hvis det nu f.eks. skulle vise sig at blive perfekt vejr i weekenden før, hvor jeg ikke kan deltage, så synes jeg da at I andre skal tage afsted.
Derfor vil jeg ikke sætte nogen dato på; min indstilling er at når vejret er passende, så må dem, der kan, tage afsted.
Ulla

Hallands Väderö i weekenden 7-8-9 oktober?
hej igen
Jeg er helt med på at gennemførelsen af turen afhænger af vejret.
Men af hensyn til øvrige aktiviteter i familien synes jeg vi skal sigte på en weekend fx 7-8-9 oktober
Hvis prognosen ser for broget ud må vi aflyse eller lave en alternativ tur.
Mvh. Kristian W.
Jeg er helt med på at gennemførelsen af turen afhænger af vejret.
Men af hensyn til øvrige aktiviteter i familien synes jeg vi skal sigte på en weekend fx 7-8-9 oktober
Hvis prognosen ser for broget ud må vi aflyse eller lave en alternativ tur.
Mvh. Kristian W.

Hej Martin,
Du er selvfølgelig hjertelig velkommen
Og der er ikke "pladser" som sådan; man tager bare med hvis man har lyst.
Men turen afhænger af om vi får lidt fredeligt vejr i oktober; vestkysten af Hallands Väderö ligger lige ud til Kattegat, så der er søgang ved alt andet end østenvind.
Men hvis det nu ikke lykkes i denne sæson, så laver vi bare turen næste år
Mvh. Ulla
Du er selvfølgelig hjertelig velkommen
Og der er ikke "pladser" som sådan; man tager bare med hvis man har lyst.
Men turen afhænger af om vi får lidt fredeligt vejr i oktober; vestkysten af Hallands Väderö ligger lige ud til Kattegat, så der er søgang ved alt andet end østenvind.
Men hvis det nu ikke lykkes i denne sæson, så laver vi bare turen næste år
Mvh. Ulla

Hej,
... Lyder som en god tur. Jeg vil også gerne deltage hvis der er flere pladser?
Mvh.
Martin
... Lyder som en god tur. Jeg vil også gerne deltage hvis der er flere pladser?
Mvh.
Martin

mbache- Antal indlæg: 5
Registration date: 12/08/11
Geografisk sted: Hillerød
På nær den første weekend i oktober (dvs 1-2 oktober), så kan jeg alle weekender.
Men på den årstid afhænger det jo helt af vejret hvornår det kan lade sig gøre.
Ulla
Men på den årstid afhænger det jo helt af vejret hvornår det kan lade sig gøre.
Ulla

Hallands Väderö i september/oktober
Kan vi begynde at skyde os ind på en dato?
mvh. Kristian W
mvh. Kristian W

Rart at høre; så mangler vi kun én for at fylde en af campingpladsens 6-personers hytte op (campingpladsen lukker nemlig for teltning efter d. 25. september).
Ulla
Ulla

Hallands Väderö i september
Sådan en tur kan jeg sagtens lokkes med på.
Mvh. Kristian
Mvh. Kristian

Også dejligt at høre
Så tegner det jo til en oktober-tur; vi må krydse fingre for godt vejr.
Ulla
Så tegner det jo til en oktober-tur; vi må krydse fingre for godt vejr.
Ulla

Sverige
God tur som vi kunne tænke os at deltage i hvis det bliver oktober og vejret er med.
IL&Bj

ingerliseogbjarne- Antal indlæg: 26
Registration date: 30/10/08
Geografisk sted: Korsør Mobiltlf. 30510512

Dejligt at høre at du har lyst
Der kan også komme fine dage i oktober, så lad os se hvordan vejret bliver.
Ulla
Der kan også komme fine dage i oktober, så lad os se hvordan vejret bliver.
Ulla

Side 1 af 2 • 1, 2 
Side 1 af 2