Vil du have det grønne bånd
Side 1 af 1 • Share •
Vil du have det grønne bånd
Elgjægeren roede turen for et par uger siden, og så fik jeg ideen til at man kunne ro Hornsherred rundt, da han fortalte herom; det skulle så være kajakhornsherreds grønne bånd.
Hvis du planlægger at ro turen, så meld tilbage i dette under-forum når du har gennemført. Er der andre end Elgjægeren som har roet turen, så skal I også med på listen.
/Torben
Her kommer et link til Elgjægerens beretning
http://www.elgjaegerens-kajakture.dk/18998047
[/img]
Hvis du planlægger at ro turen, så meld tilbage i dette under-forum når du har gennemført. Er der andre end Elgjægeren som har roet turen, så skal I også med på listen.
/Torben
Her kommer et link til Elgjægerens beretning
http://www.elgjaegerens-kajakture.dk/18998047
[/img]
Torben- Admin
- Antal indlæg: 108
Registration date: 07/06/08
Geografisk sted: Allerød

Hornsherred rundt i påsken - lørdag-søndag 23-24 april -11
hej Jeg planlægger at tage 'Hornsherreds grønne bånd' i weekenden - vind fra N/V så starter turen i Lyndby, ellers fra Munkholm lørdag kl 8, senest afgang kl 9. Forventer at overnatte i Kulhuse, alternativt Store Havelse. Min fart er 6-8 km timer, du er velkommen til at følge med!
Hilsen Anders
Hilsen Anders

andersmollow- Antal indlæg: 1
Registration date: 18/04/11
hvem vil med
Hej,
Det lyder som en rigtig god tur og tillykke til dem som allerede har gennemført. Jeg kunne godt tænke mig at dele turen med andre som kunne have lyst. Hvem kunne have lyst til at deltage inden for den næste måneds tid?
Min hastighed er 6-7.
Mvh.
Martin
Det lyder som en rigtig god tur og tillykke til dem som allerede har gennemført. Jeg kunne godt tænke mig at dele turen med andre som kunne have lyst. Hvem kunne have lyst til at deltage inden for den næste måneds tid?
Min hastighed er 6-7.
Mvh.
Martin

mbache- Antal indlæg: 1
Registration date: 12/08/11
Geografisk sted: Hillerød
Side 1 af 1