Nem turmad som ikke skal varmes

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Nem turmad som ikke skal varmes

Indlæg  Torben on Lør 12 jun 2010, 15:00

På min sidste tur til Blekinge havde jeg en dåse hestebønner (stærkt vanedannende), et glas champignon samt en dåse tun i tomat, Det hele blev blandet sammen, tilsat tørret persille, tabasco, salt og peber. En hurtig, nærende ret som ikke skal varmes. Jeg spiste groft brød og drak rødvin til.

/Torben

PS: Jeg havde tre gange aftensmad med. Den første dag en hjemmelavet gullaschret, frossen, så resten af maden kunne holde sig den første dag. Andendagens aftensmad står på selvkomponeret pilaf bestående af svitsede løg og spansk stærk pølse, terning, tørret persille, salt, peber, tabasco; samt bulgur eller risotto-ris. Den væde du tilsætter spises, så du smider ikke kogevand ud.

Den spanske pølse er også super til frokost, en halv holder på en 4-dages tur. Ost er ost i trekanter, dem som børnebørnene går udenom. Det er også resterne af deres figenpålæg jeg tager med, samt tun i olie, som man køber i pakker med tre små dåser. Af brød har jeg 4 skiver hjemmebagt rugbrød med pr dag, 1 stk. alm. groft knækbrød og et stk. kanel knækbrød pr dag.

Jeg havde en trekant ost i overskud ved turens slutning - bedre kan det ikke blive.
Torben
Admin

Antal indlæg : 122
Registration date : 07/06/08
Geografisk sted : Allerød 26164453

Vis brugerens profil http://hammerbakke.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen