salg af brugt udstyr

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

salg af brugt udstyr

Indlæg  Erik Serbian Jensen on Tirs 26 sep 2017, 01:52

En af mine kajakvenner i Gilleleje, Thiim, har rundsendt denne annonce.
Kontakt ham selv og spørg(han har det meste af sit arbejdsliv været sælger)

Derfor sælger jeg følgende:
Et fjällräven Abisko 3 pers tunneltelt. Teltet som har mega meget plads samt en kæmpe apsis. Super letvægt telt, men ekstra stænger. Her kan du sætte teltet op og senere monterer inderteltet, perfekt i regnvejr, det er brugt men tæt. NB det duer ikke til 3 pers, men mindre man kommer hinanden meget ved. men 2 pers og 1 per. er ren luksus.

Et asivik kuppeltelt til 2 pers. med 2 indgange og hver sin apsis, det fungerer godt og er tæt.

Begge telte er letvægttelte og fylder absolut intet i forhold til andre telte.

Et stk Etain 17,7 kajak PE, en fed kajak til ture med eller uden oppakning. Det er nok den kajak som kan rumme mest af alle de kajakker jeg har haft og det er en del. Klubben har en glasfiber model, men min kajak har beautyboksen med, (den hvor kamera, telefon, og andre gode ting kan ligge i, lige ved hånden)

Et stk. Romany Surf PE, super instruktør kajak, til leg og undervisning. God og stabil kajak til dagsture og maks en weekendtur, da der er begrænset volume i kajakken.

Et stk. Kokatat Radius men's 2 delt tørdragt Goretex - NY og aldrig brugt. Passer til en person på 183 cm og solid bygget :-)

gi et bud på 40686749

Vh Thiim
Erik Serbian Jensen

Antal indlæg : 13
Registration date : 22/07/11

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen