Saltholm en sommerdag

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Saltholm en sommerdag

Indlæg  Gæst on Tors 11 dec 2008, 18:45

Jeg havde overvejet, at ringe til Arne for at høre, om han var frisk på en tur her i weekenden, men efter en uge, hvor Den Store Ånd har fået tanker og følelser fra et kvart århundrede siden til igen at blande sig med dagligdagens almindelig gøremål, er det oplagt at tage en tænketur alene ud i naturen.

Jeg havde både frokost, kaffe og lidt læsestof med samt smurt mig godt med solcreme hjemmefra. Klokken var kun lidt over 10, men der var allerede fuld aktivitet i og ved Kajakhotellet. Containeren med låneudstyr var næsten tom. Så jeg måtte undvære en Baffin og prøve en Aquanaut Club fra Valley i stedet. Grønlænder pagajen var heldigvis ikke udlånt.

Jeg havde besluttet mig for at ro enten syd for Dragør til lige efter fortet og så få en is på vej tilbage i havnen eller ro ud til Middelgrundsmøllerne, nu det var meget stille vejr. Faktisk så stille, at ingen af møllerne drejede rundt.

En pludselig indskydelse faldt mig ind. Jeg havde jo i ugens løb sendt Mikkel en sms for at høre, om han ville med til Saltholm i denne weekend. Han havde aldrig svaret, men vejret var jo perfekt. Jeg spurgte Anders, om det var uforsvarligt at ro til Saltholm i det vejr alene! Anders spurgte Peter, og det var det ikke trods mit handikap!

læs resten og se billeder fra
min første tur til Saltholm på min blog

Sidst rettet af Jan Milbo Tirs 20 apr 2010, 09:30, rettet 1 gang (Reason for editing : ny adresse på min blog (henvisning))

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen